Rozwiązujemy nie tylko problemy techniczne, ale praktycznie wszystkie sprawy związane z telekomunikacją. Działamy w branży ponad 25 lat i po prostu wiemy jak to wszystko działa i skutecznie pomagamy nawet w najbardziej nietypowych sprawach. Powiedz nam w czym jest problem, a my go rozwiążemy.

Zapewniamy ciągłość pracy biurowej dla każdej firmy. Priorytetowo obsługujemy klientów, z którymi mamy podpisaną stałą umowę serwisową.

  • Świadczymy wsparcie lokalne i zdalne w trybie ciągłym 365 dni w roku, a nie jak większość firm w branży tylko w dni robocze i standardowych godzinach biurowych.
  • Nie czekamy z interwencją do następnego dnia lub końca weekendu.  Staramy się, aby następnego dnia firma miała możliwość działania.

Zachęcamy do podpisywania stałych umów. Mimo możliwości napraw jednorazowych, to są one jednostkowo zdecydowanie droższe i trwają znacznie dłużej,  bo wymagają bowiem zapoznania się stanem technicznym i  wykonania indywidualnej wyceny, zamówienia części po akceptacji kosztorysu.

Dla stałych klientów

  • Podejmujemy natychmiast działania.
  • Nie tracimy czasu kosztorysy, akceptacje itp. Ramowe zasady są  zawsze znane z góry.
  • Instalujemy urządzenia zastępcze na czas usuwania awarii.
  • Koordynujemy proces usunięcia awarii u operatora, gdy awaria nie wynika z sprzętu będącego własnością klienta.